czwartek, 1 grudnia 2011

Candy box na "Santa Klausa"

W ramach wymiany Candy box na "Santa Klausa" na forum - Pracownia Otwarte trafiły mi się dwie Szychy - akurat sierotka wylosowała dla mnie Adminki.
Oj nie lada wyzwanie miałam gdyż obie niesamowicie uzdolnione.
Tak podeszłam do tematu dla jednej osóbki:

Tak natomiast dla drugiej:


Ja natomiast dostałam takie cuda od Hanji i Bećki, że aż brak mi słów by wyrazić moją wdzięczność, tym bardziej, że do milczków się nie zaliczam.

Hanja zrobiła dla mnie cudne pudełeczko w technice decoupage oraz bransoletkę, której akurat na zdjęciu nie widać bo się schowała. Ornamenty, których może się kiedyś nauczę i kolorystyka moja ulubiona, pasująca do wystroju panującego w moim pokoju. Szydełkowa brocha, piękne serwetki i cudnie pachnące świeczki, to wszystko co znalazłam w wielkim pudle z samiuśkiego rana.

Bećka natomiast stworzyła dla mnie cuda z wikliny papierowej, która jest mi zupełnie obca i oby taka pozostała hahaha. Dodatkowo w paczuszcze siedziały herbatki, serwetki i cudne serduszko - broszka.

Niestety zdjęcia nie oddają całego uroku, ale musicie mi wierzyć, że są cudne.
Raz jeszcze serdecznie dziękuję za ów niespodzianki i przesyłam gorące uściski.

Brak komentarzy: