czwartek, 6 grudnia 2012

Beaciowe CANDY

Jako, że mamy dwie okazje, a mianowicie ROCZEK mojego BLOGA i MIKOŁAJA wstawiam zapowiedziane jakiś czas temu CANDY :)



Zasady są znane wszystkim, ale przypomnę je na wszelki wypadek.

Candy kierowane jest do osób prowadzących bloga (pierwszy post musi być zamieszczony przed datą 06.12.2012)
Następnie należy podlinkowane zdjęcie zamieścić u siebie na blogu (najlepiej w bocznym pasku) i wpisać się do ropucha pod postem, gdyż tylko te zgłoszenia będą brane pod uwagę.
Możecie dodać mojego bloga do obserwowanych, choć nie jest to warunek konieczny.
Losowanie odbędzie się 10.12.12.

Wśród cukierasów znajdziecie m.in:
- ręcznie robione przeze mnie różnorakie kwiatki,
- farbowane moimi łapkami wstążki i sznureczki,
- kilka dodatków zdobniczych jak mikrokulki czy brokat,
- papiery oraz bazy do kartek,
- zaprojektowane przeze mnie digi stempelki
- karteczkę niespodziankę :)




32 komentarze:

M. pisze...

Ja się chętnie zapisuję :) Przygarnęłabym chętnie, nie powiem :]

Violetta pisze...

Staje grzecznie w ogonku po te cudeńka :)) pewnie jak zawsze się nie uda, ale przynajmniej sobie postoję;)) pozdrawiam cieplutko Viola

Bellaidea pisze...

Info wpisane ze zdjeciem na pasku bocznym, ja rowniez zapraszam Cie na Candy:)
http://bellaideascrapology.blogspot.ca/2012/11/giveaway-by-bellaidea.html

scrapfantazje pisze...

zgłaszam się i ja:)

Zapraszam też na przedświąteczne cukierki do siebie:)

Pozdrawiam

Bellaidea pisze...

Moge jakos pomoc? :)

Beacia - 24 pisze...

Wiolu kochana w takim razie zapisuj się za pomocą ropucha :) - będzie mi bardzo miło. Kto wie może jednak tym razem będziesz miała szczęście :)

Beacia - 24 pisze...

Bellaidea tu chodzi o ostatni punkt, niestety nie mam konta na FB :(

lamika88 pisze...

Cukiereczki...:-) A jak uwielbiam słodycze...;-) A że dzisiaj Mikołaj do mnie nie przyszedł (chyba nie byłam wystarczająco grzeczna) to może przyjdzie w późniejszym terminie...;-)

Olenkaja pisze...

wspaniały ten Mikołaj :) też sobie stanę, bo sam do mnie zajrzeć nie chiał, więc może mu trochę pomogę :)
pozdrawiam olenkaja.blox.pl

Halina pisze...

Staję w kolejce. Najserdeczniejsze życzenia. Wspaniale kwiatki i inne słodkości....

Beacia - 24 pisze...

Dziękuję bardzo za miłe słowa :)
Jest mi niezmiernie miło :)

Trojanda pisze...

Zapisuje się i ja :) Pozdrawiam :)

Elunia pisze...

a ja mogę?proszę...

Beacia - 24 pisze...

Eluniu każdy kto ma bloga założonego przed 6.12 może :)
Jeśli jednak nie ma ktoś bloga to nic straconego, ale o tym innym razem hahaah :)

Unknown pisze...

Niech każdy kolejny roczek Twojego bloga przyniesie Ci mnóstwo radości i przyjemności tworzenia. W kolejeczce z kwiatami się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

Elunia pisze...

Gratuluję roczku i życzę nieustającej weny na dalsze lata :))
Bardzo chętnie przygarnęłabym Twoje stempelki, kwiatkami też nie pogardzę - więc grzecznie ustawiam się w kolejce :)

OriBella pisze...

Śliczności przygotowałaś, zapisuję się bardzo chętnie i gratuluję roczku:) Pozdrawiam cieplutko:)

Ewelina pisze...

Bardzo piekne rzeczy, z chęcia bym je przygarneła, jestem nowiscjuszem moze bedę miała szczęście i to będzie moje pierwsze wygrane candy.
http://ewelina-scrap.blogspot.com/

Ewelina pisze...

zapisana

Agulek pisze...

Nigdy nie wygrałam Candy więc próbuję :))))

frezja pisze...

bannerek wisi,zapisalam sie pod zabolem wiec czekam cierpliwie :D
pozdrawiam;))

Magda Wisiorek pisze...

Wspaniała okazja, gratuluję "urodzin" i rozgoszczę się teraz u Ciebie, z kubkiem kawy :) Pozdrawiam.

Anja pisze...

Już dawno nie brałam udziału w candy :) Ale kusisz :)

Sylwia-eR pisze...

Ależ smakowite cukiereczki-ustawiam się w kolejce : )Wszystkiego Naj: )

raeszka pisze...

Och cudeńka chcesz nam podarować :).

Chętnie się przyłączę do zabawy :).

Karkakg pisze...

Zapisuję się w ostatniej chwili, ale na co! Genialne candy same cudowności!

Ewa Kierzek pisze...

Dopisałam się :)

Unknown pisze...

Chętnie się zapisuję i zapraszam na moje świąteczne candy :)
http://jbf-bizuteria-joannakozaczek.blogspot.com/2012/12/swiateczne-candy.html

Rachel pisze...

wspaniałych kolejnych lat w cudnym, twórczym blogowaniu!!!:)....i ja zapraszam na candy: http://www.namaste.com.pl/blog/

Anonimowy pisze...

candy wspaniałe! :) trafiłam przez przypadek i chętnie zaobserwuję, bombki z poprzedniego posta cudne :) ps. w żabie zamieściłam linka do zakładki, gdzie jest banerek, jakby co ;)

Ivonn pisze...

Na Twoje kwiatki to ja zawsze i wszędzie chętna będę :)

magart pisze...

Super Candy. Zapisuję się z przyjemnościoą