wtorek, 11 czerwca 2013

Pozlotowo ...

Również i ja pojawiłam się na zlocie. Kręciłam się, gdzie popadnie, aczkolwiek najwięcej mnie było u Uli z UHK i na stoisku MS :). Bawiłam się niesamowicie i miałam możliwość popracować pod czujnym, acz przepełnionym radością okiem Ani znanej jako Encza :).
Wszystkim poznanym, ściskanym i całowanym ślę wyrazy wdzięczności za wspaniałą zabawę i niezapomniane wrażenia :). Wielkie buziaki dla Was, a poniżej fota na uwiarygodnienie moich słów hahah :)


Greciu kochana Tobie największe wyrazy wdzięczności i dobrze wiesz za co <3 :*:*<3.
P.S zakładaj wreszcie tego bloga hahaha :)

2 komentarze:

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Ach, zazdroszczę Ci tego zlotu!

Megliken pisze...

Ślicznie wyglądasz w niebieskim :) Zazdroszczę Ci tego zlotu...

I nie zapomniałam o Twoich wycinankach. Powinnam wysłac w przyszłym tygodniu.