niedziela, 17 sierpnia 2014

wyniki urodzinowej zabawy w CraftBar

Witam,

na początek chciałam Wszystkim bardzo serdecznie podziękować za udział w mojej zabawie oraz piękne życzenia. Jest mi niezmiernie miło, że moja niespodzianka przypadła tylu osobom do gustu.

Posiadaczem karteczki zostaje,:

którą proszę o kontakt mailowy craftbarowego bloga: blog@craftbar.com.pl w celu podania adresu, na który mam wysłać niespodziankę.

Raz jeszcze Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdelkowo.
Beacia - 24

P.S. zapraszam również na sklepowego bloga oraz na blogi pozostałych craftbarowych projektantek, gdzie także zostały rozlosowane nagrody.

1 komentarz:

malwinkowo-scrap pisze...

baaardzo dziekuje za wyroznienie i za przepiekna karteczke:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku