niedziela, 19 lipca 2015

Jubileuszowy album

Witam,

W tym roku 1 czerwca forum Maranciaki obchodziło swoje dziesięciolecie.
Ja sama udzielam się na nim przeszło osiem lat. Z tej okazji w zeszły weekend odbył się zlot, na którym na ręce administratorki forum złożyłam księgę, album jubileuszowy.

Album jest dziełem kilku dziewczyn, m.in Danusi danfi, ABY, Eluni, la_femme, Liken, Lu oraz Nuli.
Uprzedzam, że zdjęć jest baaardzo dużo, zatem zapraszam do oglądania. :)
Na koniec dodam tylko, że piękną ramkę widniejącą na okładce albumu, zasponsorowała nam przemiła pani Halinka, prowadzaca sklep scrapek.pl, której pragnę z całego serca gorąco podziękować za przepiękną wycinankę jubileuszową, jak również za prezenty do nagród.

Cały album powstał na kopertach natomiast okładki i dodatki bazują na kolekcji Madmoiselle UHK Gallery. Można znaleźć na nim całą masę moich kwiatów, trochę tiulu, oraz produktów 13 arts, które bardzo przypadły mi do serca. Są to m.in gesso, biały i czarny tusz splash oraz zote przepiękne mikrokulki, które na tiulu przymocowane są za pomocą żelmedium.

Na koniec chciałam dodać, że z wielką pomocą przy tworzeniu albumu przyszła mi Kasia Grusza z kanału Scrap Kate i jej kursy między innymi ten.
Kasiu bardzo dziękuję za rady i podpowiedzi jesteś wielka i Twoje kursy są bardzo pomocne szczególnie te, które są alternatywą dla nieposiadających bindownicy.












































Temu kto wytrwał do końca dziękuję za uwagę. :)
Pozdrawiam serdelkowo
Beacia

6 komentarzy:

Elunia pisze...

jak cudnie wyszedł,miło że miałam swój wkład

lamika88 pisze...

Przepiękny :)

Asia-majstruje pisze...

Wspaniała pamiątka!
Pozdrawiam,
Asia

Arleta pisze...

genialny album

iluszka pisze...

Pięknie...
Białych, spokojnych, radosnych, rodzinnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia :)

Anja pisze...

Piękny album wam wyszedł!