niedziela, 21 stycznia 2018

Kwiatowy zawrót głowy

Witam po krótkiej przerwie, aczkolwiek troszkę uzasadnionej chciałam Nowy Rok przywitać kwiatami.

Kto pamięta łapka w górę, :)

Uprzedzam zdjęć sporo, ponieważ doszły też nowe połączenia kolorów.
Każdy zestaw troszkę opiszę zatem post będzie dość obszerny i dla wytrwałych.

1. Kolekcja znana jako "Baby mix" z czasów istnienia sklepu CraftBar. 
Nadal istnieje w takim samym składzie w jakim była, czyli delikatny róż, błękit oraz jasny żółty. 
Idealna do tematyki dziecięcej.


2. Kolekcja to połączenie kremów z bielą. Nadająca się na chrzciny oraz śluby. 
Odcień bieli w tym zestawie nie jest śnieżnobiały co jak dla mnie jest idealnym rozwiązaniem ponieważ nie jest to mój ulubiony kolor.


3. Kolekcja w odcieniach bieli, kremu i jasnej moreli. Kolejna idealna tonacja do ślubnych prac i nie tylko.


4. Kolekcja w odcieniach jasnej moreli z kremami. Kolejne ślubne tony tylko tym razem w mocniejszej odsłonie.


5. Kolekcja stanowiąca połączenie zgaszonych róży z delikatnym kremem. Zdecydowanie mój faworyt i towarzysz w wielu pracach o wielorakiej tematyce. 


6. Kolekcja w odcieniach różu z jasną śliwką. Coś dla fanów mocnych kontrastów. To połączenie kolorów dodaje dużo swobody i charakteru każdej pracy. 


7. Kolekcja czerwieni i malinowego różu, niestety kolor trudny do uchwycenia. To połączenie kolorów to istny romantyzm. 


8. Kolekcja w tonacji fioletowej z dodatkiem jasnej śliwki.  Nie wiem jak Wy, ale ja patrząc na ten bukiet widzę jogurt z owocami leśnymi. :)


9. Kolekcja w niebieskiej tonacji, w której nie znajdziecie błękitu. Idealna jest zatem do prac o morskiej tematyce. Album wakacyjny z ich dodatkiem to dla mnie bajka. 


Każdy z bukietów można potraktować mediami nadając im innego charakteru.
Gesso i brokat to mój faworyt i w każdej pracy staram się je skrzętnie przemycać .:)

Na dziś to tyle mam nadzieję, że nie zasnęliście, a nawet jeśli to życzę słodkich snów. :)

Pozdrawiam Beti.


4 komentarze:

Chimera pisze...

Prześliczne! Trzy ostatnie zestawy naj :)

Dżastii pisze...

No cudeńka!!! :)

Beacia - 24 pisze...

Dziękuję za miłe słowa. Nie ukrywam, że tez mam swoich faworytów wśród tych zestawów. :)

Unknown pisze...

Jest pani genialna!