poniedziałek, 25 lutego 2019

Od serca...

Witam wieczorową porą.
Z góry przepraszam Was za jakość zdjęć, ale czasami siła wyższa. 
W tym przypadku było rydz albo nic, zatem wybrałam sami wiecie co. 

W ramach porządków na komputerze znalazłam taką pracę.
Kto mnie zna ten wie, że nie jest ona zupełnie w moim stylu.
Na jej widok mam totalne dreszcze, ale wierzcie mi lub nie, kartka była dla osoby wyjątkowej, dlatego też musiałam zrobić odpowiednią pracę z konkretnym przesłaniem.
Papiery firmy UHK Gallery były stworzone do tej pracy i na nią czekały. :)
Postawiłam sobie wysoko poprzeczkę, gdyż mimo, że kolekcja wyjątkowa ja tworzę prace w zupełnie innych klimatach.
W ramach ciekawostki dodam, że skalpel się rusza dzięki action wobble, czego niestety zdjęcie nie jest w stanie uchwycić. 




Użyte materiały:
Papiery UHK Gallery, grafiki wyszukane w sieci, baza z Rzeczy z papieru, oraz kilka mediów firmy 13 Arts, a dokładniej czarny splash, gesso i mgiełka perłowa.


Dziękuję za uwagę i życzę spokojnej nocki. :)

2 komentarze:

Chimera pisze...

Pięknie! Uwielbiam takie klimaty :)

Beacia - 24 pisze...

Kochana dziękuję Ci bardzo, a ja uwielbiam Twoje odwiedziny. :*