poniedziałek, 25 marca 2019

Osiemnastka po męsku...

Chciałam Wam dziś pokazać osiemnastkę w męskim stylu.
Kto mnie zna ten wie, że męskie sprawy to nie moja broszka.
No bo jak to tak bez kwiatków i w ogóle, to chociaż na chlapania sobie pozwoliłam. :)
Na wszystko przychodzi czas, a dobór papierów do tego portfela jest świetnym dowodem na to. 
Tym razem padło na 75 cents Collection firmy KaiserCraft oraz , która przeleżała w mojej scrap-szafie :) ładnych kilka lat. Do towarzystwa miała równie wiekowe już vintagowe naklejki od Tima Holtza.
Te elementy w połączeniu z kolekcją Fly away i tagami od Zakochanego Holmes'a dają niezły kontrast, a wszystko to na cudownych i niezastąpionych jak dla mnie bazach z Rzeczy z Papieru.
Zatem jak szaleć to już na całego, w końcu nie codziennie ma się te osiemnaście lat. :)





Pracę zgłaszam na Miszmaszowe wyzwanie z cyferkami.


A także na Kartkowe ABC na wyzwanie E jak ...


Użyte materiały:
Bazy Rzeczy z papieru, papiery 13 Arts, KaiserCraft, UHK Gallery, tekturka od Scrapińca, wycinanki mojego projektu, vintagowe naklejki Tima Holtza, Agateriowy stempelek oraz kilka mediów: gesso, czarny splash, znany wszystkim tusz Distress, glossy accents, a także boskie Agateriowe pudry do embossingu.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam Was serdecznie życząc udanego dnia.

6 komentarzy:

Ania and quilling pisze...

Świetna praca 😁 dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu kartkowego ABC, DT Ania

Chimera pisze...

Po prostu bosko! Ja jestem zachwycona :)

chanya13 pisze...

Świetna męska kartka, z pazurem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

Beacia - 24 pisze...

Dziękuję za miłe słowa. :) Tym bardziej, że męskie kartki to nie mój konik.

Joanna pisze...

Świetna praca!!!Dziękujemy za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :) .Pozdrawiam:)

Ines pisze...

Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz papierowy" :)