piątek, 11 sierpnia 2023

Urodzinowa w morskim stylu

 Witam,

Sporo mam zaległości i kilka prac też się znajdzie zatem musicie się uzbroić w cierpliwość.

Nie przepadam za obróbką zdjęć zatem idę ze swoimi fotami na żywioł, więc jakość nie zawsze będzie idealna pomimo moich usilnych starań.

Dość gadania, dziś chciałam pokazać Wam kartkę urodzinową w morskim stylu. Opis użytych materiałów znajdziecie na samym końcu posta jak zawsze.  Kto mnie zna ten wie, że nie przepadam za pracami męskimi, a już na pewno nie w stylu morskim. Postanowiłam jednak wyjść ze swojej strefy komfortu i stworzyć cosik takowego. 








Opis materiałów:

*papiery:

Alchemy of Art

Craft O'clock

Agateria

* grafiki znalezione w sieci

* glossy accent

* tekturki ze Scrapińca


Z góry dziękuję za uwagę i pozdrawiam Was serdecznie - Beti.



2 komentarze:

Mihaela pisze...

Uwielbiam Twój post! Twoje teksty są zarówno pouczające, jak i wciągające. Tak trzymaj i pisz więcej!

Extra pisze...

Twój blog był dla mnie objawieniem, a Twoje najnowsze publikacje nadal mnie inspirują.