poniedziałek, 21 stycznia 2013

Biżuteryjne szarości ...

Poproszona o urodzinowy komplet postanowiłam go ubrać w szarości.
Do stworzenia jego stworzenia zainspirowało mnie połączeniem kolorystycznym jakie zrobiła Weronika.
Bransoletka zrobiona z koralików toho 11/0 w kolorze: silver-lined frosted crystal, silver-lined frosted black diamond oraz silver-lined frosted gray.
Główną atrakcję kolczyków stanowi sarovski rivoli w kolorze black diamond.



Bardzo dziękuję za miłe słowa pod poniższym postem :).

9 komentarzy:

Chimera pisze...

Cudny komplet, baaardzo elegancki :)

Ewelina pisze...

Bardzo piekne i do tego te szarości :)

Elunia pisze...

no rewelacja,kolczyki boskie -ja też chcę tak sie naumieć

Jagoda R. pisze...

Piękne szarości, bardzo lubię ten kolor,więc komplecik jest dla mnie rewelacyjny !!!

Joanna K pisze...

wspaniale! Pasuja do wszystkiego!!!

zetk@ pisze...

Jaka Ty wszechstronnie uzdolniona jesteś :) Piękny komplet:)

Kasia pisze...

O qrcze! Ale cudo!

Mrude pisze...

Ale cudny!! Bardzo mi się podoba :)

bean pisze...

A tutaj zrobię tylko wielkie WOW!!! ;D