poniedziałek, 6 maja 2013

Wyróżnienie liebster blog ...

Chciałam dziś serdecznie podziękować Danusi za wręczone mi wyróżnienie.

W związku z tym, iż zapewne wszyscy się w to już bawili zatrzymuję zabawę, :) odpowiem jednak na zadane przez Danusię pytania.

1. Jaka technika z tych, w których tworzysz swoje prace, jest Twoją ulubioną?
 Wśród technik, którymi się param i parałam zdecydowanie mogę powiedzieć, iż scrapbooking jest ta naj ulubieńszą :)

 2. Od kiedy zajmujesz się rękodziełem?
Tak naprawdę od 9 roku życia. :)

3. Co sprawiło, że zaczęłaś tworzyć własne prace?
Od dziecka lubiłam coś dłubać, gdyż tak naprawdę moją artystyczną duszę pobudzało wiele osób. Począwszy od mamy, która nauczyła mnie działania z drutami po sąsiada malarza i jego równie utalentowaną rękodzielniczo żonę. Spędzone u nich godziny dały mi dużo radości, że nie wspomnę, już o pierwszych materiałach.

4. Z której/których pracy jesteś najbardziej dumna?
Każda praca napawa mnie dumą i w każdej widzę coś szczególnego. Trudno zatem wybrać tą jedyną. :)

5. Dlaczego założyłaś bloga?
Tu nie będę ukrywać, że dziurę o bloga wierciło mi kilka osób, od Yvette po Chim, a na kilku innych dobrych duszach skończywszy hahaha :)
Nie żałuję jednak tego faktu, zdecydowanie. :)

6. Co, poza robótkami, sprawia Ci największą przyjemność?

Czytanie które plasuje się tuż po spędzaniu paru chwil z mężem na pogaduszkach czy graniu. :)
Zdecydowanie daaawno odstawiona na boczny tor pasja. Kubek ciepłej herbaty, promienie słońca na tworzy i lekka lektura marzą mi się od jakiegoś czasu.

7. Czy uważasz, że w blogowym świecie można znaleźć realną, prawdziwą przyjaźń lub przynajmniej dobrą znajomość?
Pewnie, że można jeżeli jest ona później poprzedzona realnymi spotkaniami.
Sama jestem dowodem na zawarcie takich dobrych znajomości i przyjaźni. :)

8. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Długo tu pisać gdyż to taki temat rzeka, dlatego z drugiej strony to dość ciężkie pytanie, ale szczerość i zaufanie to taka podstawa. Równie ważne jest dla mnie bezpieczeństwo to tak w na maksa w skrócie hahaha :)

9. Jakie kolory lubisz?
Moja ulubiona paleta barw ostatnio się waha, ale zawsze jednak wierna pozostaję brązom, beżom, niebieskościom i zieleniom :) - aczkolwiek stonowany róż i fiolet też ostatnio dodaję do tych godnych zauważenia. :)


10. Twoja ulubiona pora roku?
Każda pora roku ma w sobie wiele magii i czaru, jednak zawsze serce wyrywa się ku letnim promykom słońca i zapachom sezonowych dobrodziejstw :).

11. Jaka niespodzianka sprawiłaby Ci największą przyjemność?

Na to podchwytliwe pytanie powiem tylko tyle, iż niespodzianka to niespodzianka i cieszy mnie wszystko co jest zrobione z sercem i myślą o mnie. :)


Pozdrawiam wszystkich bardzo serdelkowo i dziękuję za odwiedzanie mojego małego blogowego świata :)