czwartek, 22 lutego 2018

Chrzciny z różami

Witam, dziś przybywam z liftem, dawno ich nie robiłam zatem postanowiłam na szybko dla siebie coś fajnego wyszukać. Tak zupełnie na poważnie to choroba mnie totalnie zmogła i zapanował w mej głowie zupełny chaos. Jako, że jestem typem, który wywiązuje się z obietnic powstała praca, która bardzo mnie urzekła i zapragnęłam stworzyć coś podobnego.
Poniższa kartka zainspirowana jest pracą Moni, mam której serdecznie dziękuję za pozwolenie na "odgapienie" hahaha.




Materiały: Baza z Rzeczy z Papieru, zachomikowane papiery z Galerii Rae, czarny splash, gesso  , kropelki w płynie, liquid pearls, kwiaty mojej produkcji oraz cudne listki z zestawu stempli i wykrojników Classic Rose firmy Haertfelt Creations.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie. 

2 komentarze:

Chimera pisze...

Ślicznie i elegancko :) Piękne te róże.

Beacia - 24 pisze...

Dziękuję Ci Asiu. Zdecydowanie nie jest to kolorystyka, której używam, ale tylko takie mi pasowały. :)