piątek, 23 lutego 2018

Kwiatowe eksperymenty

Kolejny kwiatowy post.

Ponieważ ostatnio postanowiłam troszkę poeksperymentować powstało dość sporo kwiatów. 
Tym razem pokusiłam się o wykorzystanie materiałów z kolekcji Classic Rose firmy Heartfelt Creation. Ocenę efektów pozostawiam Wam.
Z góry uprzedzam, że są to moje pierwsze próby zatem proszę o łaskawość. :)
Zdaję sobie sprawę z tego, że nie są idealne. Ponadto brakuje im dodatków takich jakich bym użyła, czyli gesso i brokat, ale jako, że są już dla kogoś przeznaczone muszą być w stanie jak najbardziej surowym. 
Następne będą bardziej dopieszczone to mogę Wam zagwarantować ponieważ mam zamiar zrobić sobie mały zapas, a kto wie może i jakaś rozdawajka się trafi.
Nie będę ukrywać, że trudno robi mi się zdjęcia samych kwiatów jak dla mnie brak tej całej otoczki. :)






Poniższe kwiaty mają swój urok tylko w takiej wielkości. Robiłam na próbę duże kwiaty z ciemnym tuszem i powiem szczerze, że efekt był jak dla mnie tragiczny.Prawdopodobnie z mojej ręki nigdy nie powstaną kwiaty z czarnym tuszem w rozmiarach xxl.  
Dlatego kwiaty wiśni (bo tak mi się kojarzą) będą tylko w takiej wielkości jak poniżej.





Żeby nie być gołosłowną zamieszczam zdjęcie większych kwiatów, ale jeszcze dopuszczalnych bo największe nie doczekają się na zdjęcie raczej nigdy.


Oczywiście klasyka, czyli róże choć troszkę w innej wersji również być muszą. :)


Materiały:
Stemple firmy Heartfelt Creations
Wykrojniki firmy Heartfelt Creations
Forma do kwiatów firmy Heartfelt Creations


Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

Arleta pisze...

sliczna kompozycja

Beacia - 24 pisze...

Bardzo dziękuję. Mimo wszystko zdecydowanie wolę kompozycje na gotowej pracy :)

OdnowionaJa pisze...

Toż to wspaniałe kwiaty Ci wyszły. W życiu nie powiedziałabym, że robisz je pierwszy raz. Brawo i jeszcze raz brawo. Wielki talent. Uważam, że wszystkie wyszły przepięknie. <3

Serdecznie Cię pozdrawiam. :)

Beacia - 24 pisze...

Bardzo dziękuję jest mi niezmiernie miło. Ależ nabrałam rumieńców, totalnie mnie zawstydziłaś. Taki pozytyw w ten deszczowy dzień.
Raz jeszcze dziękuję Ci niezmiernie i również pozdrawiam serdecznie. <3