poniedziałek, 21 października 2019

Klucznik

Witam wszystkich!

Jestem osoba, która nie lubi za bardzo poprawiać oryginałów, ale jeżeli jest on mało atrakcyjny to i ja się przełamać umiem.
Tak oto chciałam pokazać Wam klucznik jaki nabyłam kiedyś za grosze.
Pierwotne zdjęcie zapożyczone zostało ze strony Empiku, gdyż chciałam byście sami zobaczyli różnicę.





Mi bardziej pasuje moja wersja, a Wy którą wolicie.
Przy zmianie wyglądu użyłam pięknych papierów od ScrapAndMe. Swoimi kwiatami dopełniłam całości, a fakturę zrobiłam dzięki poznanej technice na jednych z warsztatów u Olgi Bielskiej.

Użyte materiały:

Papiery od ScrapAndMe, pudry do embossingu od Agaterii, tekturka murek, tusze, gesso i mikrokulki od 13 art's, wosk Pentartu.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy: